فروشگاه آیریک سیستم

فروشگاه آیریک سیستم

فروشگاه آیریک سیستم

فروشگاه آیریک سیستم
فروشگاه آیریک سیستم
فروشگاه آیریک سیستم فروشگاه آیریک سیستم

شرایط گارانتی آیریک

در راستای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، که در صورت بروز مسئله پس از خرید بتوانید از این شرایط استفاده کنید.

شرکت آیریک سیستم، کلیه خدمات گارانتی، خدمات پس از فروش و بیمه محصولات خود را تحت لوگوی "گارانتی آیریک سیستم" ارائه نموده است.

 

شرایط گارانتی لپ تاپ:

1) اگر در 7 روز اول خرید لپ تاپ ، نقص پیدا کرد ، لطفاً فاکتور معتبر خرید که شامل سریال دستگاه و مهر فروشگاه باشد و همه متعلقات ،کارتن و لوازم جانبی به همراه داشته باشید تا بعد از بررسی کارشناسان فنی و تایید شرکت سازنده برای جایگزینی دستگاه جدید همان مدل اقدام شود.

2) اطلاعات داخل هارد دستگاه شامل گارانتی نمی شود و شرکت در قبال از بین رفتن اطلاعات و نرم افزارهای دستگاه هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

3) در صورتی که کالا فاقد شرایط گارانتی اما قابل تعمیر باشد پس از توافق با مشتری کالا تعمیر و هزینه آن دریافت خواهد شد.

4) رفع اشکال نرم افزاری شامل هزینه می باشد.

5) با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه، در ازای دریافت مابه التفاوت، دستگاهی با مدل مشابه به مشتری داده خواهد شد.

6) مخدوش بودن کارت گارانتی، هولوگرام و شماره سریال محصول شامل گارانتی نمی باشد.

7) عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول گارانتی را نقض می کند.

8) صدمات ناشی از استفاده نامتعارف (هرگونه ضربه خوردگی، شکستگی، ترک خوردگی، تاب برداشتگی، زنگ زدگی، آسیب در حین حمل و نقل، سوختگی نوسانات برق، رطوبت، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، حرارت بالا یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول) موجب ابطال گارانتی میگردد.

9) هرگونه فعالیت تعمیری توسط اشخاص ثالث، باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل و خرابی ظاهری سوکت ها و درگاه های ورودی و خروجی خدمات گارانتی را دربر نمیگیرد.

 

شرایط گارانتی مانیتور:

1) اختلال در عملكرد نمايشگر در ابتدای مصرف، شامل گارانتی رایگان است.

2) هرگونه خرابي هنگام استفاده از دستگاه در طول زمان گارانتی به‌غير از موضوعات ذكر شده در موارد نقض گارانتی.

3) صفحه نمايش طبق استاندارد جهانی ISO 13406-2:2001 در صورتي معيوب شناخته میشود كه بيش از 3 نقطه روشن يا 3 نقطه تاريک يا 5 نقطه رنگی داشته باشد.

4) استفاده از نرم‌افزارهاي غير استاندارد براي تست نمايشگر گارانتی دستگاه را نقض خواهد کرد.

5) هرگونه استفاده از نمايشگر به‌غیر از روش ارائه شده در راهنماي همراه دستگاه باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

 

شرایط گارانتی مادربورد:

1) هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشتگی برد، ترک، سوختگی، تغییر رنگ قطعات و مانند آن که ناشی از عامل خارجی بوده و با چشم قابل مشاهده باشد، باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

2) هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی پایه‌ها، سوختگی و یا ترکیدگی اجزای برد، تغییر رنگ قطعات و PCB  بر اثر مشکل منبع تغذیه و یا مشکل مادربورد و یا نوسانات برق موجب ابطال ضمانت مادربورد خواهد شد.

3) هرگونه آسیب فیزیکی سوکت‌ها مانند شکستگی و خم‌شدگی پین‌های سوکت CPU درگاه‌هایPCI, AGP, RAM پورت‌های LAN, USB, SOUND, PRINTER, PS/2 و کانکتورهای FDD و IDE موجب ابطال خدمات خواهد شد.

 

شرایط گارانتی هارد:

1) هرگونه آثار شکستگی، تغییر رنگ و سوختگی روی PCB حافظه جانبی موجب ابطال گارانتی می‌شود.

2) هرگونه آثار آسیب فیزیکی مانند ضربه، شکستگی، خمیدگی، زنگ‌زدگی و یا خراشیدگی روی بدنه حافظه جانبی موجب ابطال گارانتی خواهد شد.

3) وجود اثر هرگونه مایعات، رسوب و یا پوسیدگی موجب نقض گارانتی می‌شود.

4) مخدوش شدن برچسب اصلی دستگاه و یا سایر برچسب‌ها و هلوگرام‌های الحاقی حافظه، باعث نقض ضمانت قطعه خواهد شد.

5) عدم تطابق PCB با بدنه حافظه جانبی و یا هرگونه دستکاری و ایجاد تغییرات فیزیکی، موجبات ابطال گارانتی را فراهم خواهد آورد.

6) اطلاعات داخل حافظه جانبی شامل ضمانت نبوده و از بین رفتن آن‌ها در فرایند تعمیر مسئولیتی برای برسان به‌وجود نخواهد آورد.

 

شرایط گارانتی سی پی یو:

1) عدم تطابق سریال لیبل گارانتی با مشخصات پردازنده مرکزی موجب ابطال گارانتی می‌شود.

2) وجود هرگونه آثار آسیب فیزیکی مانند ضربه، شکستگی و خمیدگی شدید پایه‌ها، زنگ‌زدگی و یا خراشیدگی روی بدنه موجب نقض گارانتی می‌شود.

3) هرگونه سوختگی الکترونیکی که موجب جلوگیری از راه‌اندازی سیستم شود، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.

 

شرایط گارانتی رم و فلش: 

1) هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشتگی برد،ترک، سوختگی، تغییر رنگ قطعات و مانند آن که ناشی از عامل خارجی بوده و با چشم قابل مشاهده باشد، باعث ابطال گارانتی خواهد شد.

2) هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی پایه‌ها، سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر مشکل منبع تغذیه و یا مشکل مادربورد و یا نوسانات برق که با چشم مشاهده شود و به دلایلی به‌غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادات ناشی از تولید قطعه در کارخانه باشد موجب ابطال گارانتی قطعه خواهد شد.

3) فلش‌هایی که دارای پوشش یا درب هستند، در زمان تعویض این بخش‌ها می‌بایست سالم بوده و تحویل شرکت شود.

 

شرایط گارانتی میز و صندلی گیمینگ:

1) کاربر محصول نباید سنگینی وزن خود را بر روی دسته صندلی وارد نماید.

2) در صندلی گیمینگ، نباید فشار بیش از اندازه به پشتی صندلی وارد آورد.

3) هرگونه خرابی ناشی از استفاده نادرست، وارد نمودن ضربات شدید و خرابی های ناشی از حمل و نقل شامل گارانتی نمی شود.

4) صدمات ناشی از تماس یا مجاورت محصول با اشیا گرم، آتش، نور مستقیم خورشید و رطوبت زیاد شامل ابطال گارانتی میگردد.

5) استفاده از بخارشوی، شوینده های غیرمجاز و همچنین دستگاه های غیر استاندارد شستشو در بازار که باعث تغییر شکل و یا دفرمگی فوم و همچنین آسیب رسیدن به روکش شود موجب نقض گارانتی می شود.

 

شرایط گارانتی سرورها:

1) شرایط نگهداری سرورها می بایست طبق اعلام کمپانی سازنده باشد. به عنوان مثال استفاده از جریان برقی شهری مناسب و بدون نوسان، استابیلایزر و UPS آنلاین، ارت مناسب به گونه ای که حداکثر اختلاف پتانسیل 1 تا 3 ولت باشد و همچنین مناسب بودن دمای اتاق سرور (دمای مناسب جهت محل نگهداری سرور حداقل 10 درجه و حداکثر 18 درجه سانتیگراد می باشد)

2) از آنجایی که خرابی دستگاه ممکن است باعث از بین رفتن اطلاعات گردد لازم است خریدار از تمام اطلاعات خود کپی پشتیبان تهیه کند و شرکت آیریک سیستم امکان قبول مسئولیت نگه داری ایمن اطلاعات را نخواهد داشت.

3) در صورتیکه خرابی دستگاه ناشی از عوامل فیزیکی مانند: نوسانات برق، نفوذ مایعات، آتش سوزی، گرد و خاک و حوادث طبیعی، سقوط و وارد آمدن ضربه، شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، استفاده نادرست ازدستگاه، تخریب عمدی، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتگی کالا و یا زنگ زدگی و اکسیده شدن باشد گارانتی دستگاه یا قطعه مربوطه از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

4) برای  دستگاه هایی  که از گارانتی خارج شده اند در صورت تمایل مشتری و در قبال دریافت وجه، خدمات پس از فروش ارائه می گردد.